Online geld verdienen

Wisten jullie dat er heel veel mensen zijn die maandelijks zoeken op internet naar "online geld verdienen" of "geld verdienen op internet"? Misschien heb je daar zelf ook wel al eens naar gezocht. Om het kaft van het koren te scheiden, hebben we hier een lijstje opgesteld met diverse manieren waarmee je effectief wat extra geld kunt bijverdienen. Je moet er niet vanuit gaat dat je er een dik gevulde portemonnee aan overhoudt, maar een leuke extra cent. En dat is altijd mooi meegenomen!

Spaarprogramma's

Als je nieuw bent in de wereld van het online geld verdienen, kun je meedoen met één of meerdere spaarprogramma's. Daarbij krijg je elke dag een aantal reclame e-mails in je mailbox. Dit is geen spam en is nooit schadelijk voor je computer. Voor het bekijken van deze e-mails krijg je betaald. Bij hoe meer programma’s je deelneemt, hoe meer geld je kunt verdienen. Moneymiljonair is één van de bekendste spaarprogramma's op de Nederlands-Belgische markt.

Enquêtes invullen

Vind je het leuk om je mening te geven, overweeg dan eens om online enquêtes in te vullen. Dit zijn vragenlijsten waarbij jouw mening belangrijk is. Hierbij help je mee om een product of een dienst te verbeteren. Deze manier van geld verdienen op internet is zeer eenvoudig en is toegankelijk voor jong en oud. Soms zijn er wel bepaalde voorwaarden verbonden aan een enquête. Het kan dan wel eens voorkomen dat je voor een bepaald soort vragenlijst niet in aanmerking komt, omdat je niet in de juiste doelgroep valt. Dit is niet erg, want binnen no-time komt er weer een enquête waar je wel aan kunt meedoen.

Eigen website of blog

Tegenwoordig hoef je geen kennis meer van ingewikkelde HTML te hebben om een eigen website of blog te beginnen. Deze manier van online geld verdienen is ene hele leuke, maar het is niet zomaar iets wat je even doet. Als je het goed wilt aanpakken, komt er best wel wat bij kijken namelijk. Als je het ziet zitten om zo'n project, want dat is het, op te starten, kun je er zeker een leuk bedrag mee verdienen. Hoeveel dit precies is, is heel moeilijk te zeggen. De ene webmaster verdient duizenden euro's per maand, terwijl de andere het met enkele tientjes moet stellen. Het is allemaal afhankelijk van de branche en de concurrentie.

Spullen verkopen

Je hebt ergens wel wat kleding die je niet meer draagt of een stapel dvd's, boeken, ... , waar je niets meer mee doet. Wist je dat er vast wel iemand is die één van jouw spullen graag zou willen hebben. Verkoop je spullen op internet om er wat geld mee te verdienen. Hiervoor kun je terecht op veiling- of zoekertjeswebsites. Hoe dit in zijn werk gaat, kun je lezen in het volgende artikel: spullen verkopen op internet.

Artikelen schrijven

Als je een 'vlotte pen' hebt, het leuk vind om te schrijven en de Nederlandse taal goed machtig bent, dan kun je artikelen schrijven voor één of meerdere artikeldirectories of reviews voor een vergelijksingswebsite. Hier lees je over geld verdienen met online schrijven.

Weten jullie nog meer betrouwbare manieren van online geld verdienen? Of hebben jullie goede of minder goede ervaringen met een bepaalde website? Laat het ons weten!

6 opmerkingen:

  1. Voordat je werkelijk je eigen in deze wereld stort moet je, net als bij een auto eigenlijk, je eigen verdiepen in de wereld. Kijk naar de aanbieders en controleer ze op betrouwbaarheid. Hierna is het tamelijk eenvoudig om snel online geld te kunnen gaan verdienen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klopt helemaal! Op het net zijn helaas veel oplichters actief. Vorige week kwam ik via Google een bedrijf tegen waar je 'betaald' krijgt om documenten te vertalen. Wel eerst inschrijfgeld betalen ;-) Ben even wat research gaan doen. Op de website staan adresgegevens om het betrouwbaar te laten lijken plus een prachtige foto van hun kantoor. Toen ik echter met Google Maps zocht naar het adres vermeld op de website, kwam ik terecht bij één of andere lelijke loods. Dat hele zaakje stinkt dus en de geloofwaardigheid is helemaal weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ken deze manier van geld verdienen en ik ben eigenlijk op zoek naar manieren waarmee ik wat meer kan verdienen dan bij deze mogelijkheden. Het zou helemaal mooi zijn als ik iets kan opbouwen. Dan is alle tijd en energie die erin zit voor iets blijvends. Heb je hier een tip voor? Of zie ik iets over het hoofd bij deze methodes?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wie hebben nu waar mee echt wat bij verdiend?
    En moet ik dan aan tientje per maand denken of doet 100euro ook mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk zelf dat de beste manier is om je eigen websites te beginnen. Dit is misschien ook wel de moeilijkste maar het levert denk ik wel het meeste op. Vooral omdat je dan het meeste in je eigen hand hebt. Dit heb je trouwens ook met artikelen schrijven en spullen verkopen. De rest is vaak heel hard werken voor heel weinig geld. Dit omdat het geld wat je verdiend vaak in een ander zijn zak beland. Ze spelen eigenlijk een spelletje met je.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Google Maps heeft oude foto's.

    Ik had ook zo iets.

    Zelf heb het Miljonairs Model van Casper Camps gekocht en ben daar heel erg blij want nu verdien ik daarmee geld, maar ik had een van mijn kennisen naar die site gestuurd van Casper Camps en toen ging mijn kennis op internet zoeken en toen kwam die tegen pessimistische reacties van mensen dat het allemaal oplichterij is. Terwijl ik weet dat het geen oplichterij is.

    BeantwoordenVerwijderen