Betrouwbaar thuiswerk

Het vinden van betrouwbaar thuiswerk op internet is niet gemakkelijk, want er zijn zeer veel oplichters actief waarbij je bijvoorbeeld geld moet betalen om te beginnen met thuiswerk. Het kan ook gebeuren dat je een erg duur nummer moet bellen om vacatures te beluisteren die soms niet eens bestaan.

Als je op zoek bent naar betrouwbaar thuiswerk, lees dan eerst eens onze thuiswerk tips door, zodat je de kans op oplichting aanzienlijk verkleint.

Wij hebben ook een aantal online thuiswerk aanbieders gescreend en/of getest. Als je met deze aanbieders in zee gaat, kun je er zeker van zijn dat je niet opgelicht wordt.


Er bestaat een zwarte lijst waarop thuiswerk bedrijven staan die er malafide praktijken op na houden. Consulteer deze lijst altijd even als je zelf een aanbieder gevonden hebt en de betrouwbaarheid ervan na wilt gaan.


1 opmerking:

  1. Hallo,

    graag wil ik hier mijn thuiswerk aanbieden. Ik werk al bijna zes jaar met Kleeneze en ben hier heel tevreden over. Ik verdien parttime tussen de 300 en 700 euro per maand, kan werken wanneer ik wil en ik ben moeder van vijf kinderen.

    Interesse? Neem een kijkje op mijn website.
    Groetjes,
    Natalie

    BeantwoordenVerwijderen